Перейти до основного вмісту

Моя майбутня професія - Ілюстратор

Ілюстратор - художник, який спеціалізується на створенні візуального образу, відповідного змісту пов'язаного з ним тексту або ідеї. Ілюстрації можуть бути призначені для уточнення складних понять або предметів, які важко описати за допомогою тексту, що є причиною великої кількості ілюстрацій у дитячих книжках.

 Ілюстратору не обійтися без знання спеціальних складних технік: офорт, акватін і т.п. Хоча буває, що ілюстрація - просто малюнок олівцем. У роботі ілюстратор використовує комп'ютер, частіше за все з його допомогою робиться макет на художній матеріал. 

Ілюстратор повинен: 

- вміти робити ескізи (так, щоб на них не витрачалось занадто багато часу, але було зрозуміло, як буде виглядати результат), 
- тверезо розраховувати свої сили, справлятися з роботою в термін і показувати ескізи в потрібний момент; 
- вміти запропонувати два варіанту, які значно відрізняються один від одного, закінченої картинки, без того, щоб їх створення ставало подвійною роботою. 
- і головне: він повинен мати яскраво виражений і передбачуваний стиль.

Переваги професії:

- творча професія, дає можливість виразити себе.
- хороша заробітня плата

Недоліки:

-немає гарантії, що роботи будуть користуватися попитом
-робота над створенням портфоліо вимагає досить тривалого проміжку часу
-не завжди бажання замовника співпадає з уявленням ілюстратора

Відомі ілюстратори:
Дієґо Бьянкі, Аргентина – художник-ілюстратор, дизайнер, видавець, автор дитячих книжок. Він народився 1963 року в Ла Платі. Був членом Національної ради Мексики з питань культури. Співзасновник Латиноамериканської премії за найкращі ілюстрації.
 Співзасновник і директор маленького видавництва Pequeo Editor. Співпрацює з видавництвами та періодичними виданнями. Учасник міжнародних книжкових ярмарків.
Дослідники й поціновувачі характеризують його постановки як симбіоз людей і речей, хаос, невідомість, недосказаність та невизначеність, знецінення загальноприйнятого та віднайдення парадоксальних, часто абсурдних зв’язків між предметами й деталями, що породжує несподіване відчуття гармонії.














   
Ліліан Брьоґґер, Данія – художник-ілюстратор. Народилася 1950 року в Норді-на-Фано. Навчалася у Школі мистецтв та ремесел у Копенгагені (нині – Школа дизайну). Проілюструвала понад 100 книжок. Володар низки нагород і відзнак. А дослідники пишуть, що туалет чи сигарету вона малює з таким самим трепетом і ретельністю, як яблуко чи дерево. Її стиль не завжди впізнаваний. Немає нічого ідеально красивого, але немає й геть потворного. Сила її творчості – у згладжуванні протиріч між серйозним та легким, грайливим.



Франсуа Пляс – французький художник-ілюстратор, письменник. Народився 1957 року в Езанвілі. Здобув літературну освіту, потім навчався в школі мистецтв та візуальної комунікації Estienne. Пляс працював ілюстратором у рекламних компаніях, у періодичних виданнях, потім зацікавився ілюструванням дитячих, насамперед науково-популярних книжок для видавництва Gallimard. Працював над молодіжним сайтом Лувру. Володар багатьох нагород і відзнак.

 Статистика 




 Посилання:
https://www.youtube.com/watch?v=2tnRNITiCgQ
http://archive.chytomo.com/book-art/najkrashhi-xudozhniki-svitu-nominanti-na-premiyu-andersena-2016-roku-ch-1
https://www.education.ua/ua/professions/illustrator/

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Застосування 3D графіки в кінематографі

Застосування 3D графіки в кінематографі 3D графіка 3D  графіка   (тривимірна графіка;  3 Dimensions) — один з розділів комп’ютерної графіки, який призначений для зображення об’ємних об’єктів. Дана графіка застосовується в кінематографі, архітектурній справі, комп’ютерних іграх, а також  в поліграфії, науці та промисловості. Основна відмінність від 2D графіки — представлення зображення в трьох площинах, яке в подальшому перераховується в 2D для виводу на екран або папір. 3D графіка являється більш реалістичним відображенням інформації, оскільки в повсякденному житті людина бачить світ саме в трьох вимірах. З допомогою цього виду графіки дуже легко маніпулювати такими ефектами як освітлення і тінь. Проте, 3D і 2D  графіка тісно взаємоповязан і між собою, оскільки тривимірна графіка використовує алгоритми 2D векторної  і 2D растрової графіки, в свою чергу 2D графіка використовує 3D побудову для отримання реалістичних зображень. Тривимірна ...