Моя майбутня професія - Ілюстратор

Ілюстратору не обійтися без знання спеціальних складних технік: офорт, акватін і т.п. Хоча буває, що ілюстрація - просто малюнок олівцем. У роботі ілюстратор використовує комп'ютер, частіше за все з його допомогою робиться макет на художній матеріал.
Ілюстратор повинен:
- вміти робити ескізи (так, щоб на них не витрачалось занадто багато часу, але було зрозуміло, як буде виглядати результат),
- тверезо розраховувати свої сили, справлятися з роботою в термін і показувати ескізи в потрібний момент;
- вміти запропонувати два варіанту, які значно відрізняються один від одного, закінченої картинки, без того, щоб їх створення ставало подвійною роботою.
- і головне: він повинен мати яскраво виражений і передбачуваний стиль.
Переваги професії:
- творча професія, дає можливість виразити себе.
- хороша заробітня плата
Недоліки:
-немає гарантії, що роботи будуть користуватися попитом
-робота над створенням портфоліо вимагає досить тривалого проміжку часу
-не завжди бажання замовника співпадає з уявленням ілюстратора
Відомі ілюстратори:
Дієґо Бьянкі, Аргентина – художник-ілюстратор, дизайнер, видавець, автор дитячих книжок. Він народився 1963 року в Ла Платі. Був членом Національної ради Мексики з питань культури. Співзасновник Латиноамериканської премії за найкращі ілюстрації.
Співзасновник і директор маленького видавництва Pequeo Editor. Співпрацює з видавництвами та періодичними виданнями. Учасник міжнародних книжкових ярмарків.
Дослідники й поціновувачі характеризують його постановки як симбіоз людей і речей, хаос, невідомість, недосказаність та невизначеність, знецінення загальноприйнятого та віднайдення парадоксальних, часто абсурдних зв’язків між предметами й деталями, що породжує несподіване відчуття гармонії.
Ліліан Брьоґґер, Данія – художник-ілюстратор. Народилася 1950 року в Норді-на-Фано. Навчалася у Школі мистецтв та ремесел у Копенгагені (нині – Школа дизайну). Проілюструвала понад 100 книжок. Володар низки нагород і відзнак. А дослідники пишуть, що туалет чи сигарету вона малює з таким самим трепетом і ретельністю, як яблуко чи дерево. Її стиль не завжди впізнаваний. Немає нічого ідеально красивого, але немає й геть потворного. Сила її творчості – у згладжуванні протиріч між серйозним та легким, грайливим.


https://www.youtube.com/watch?v=2tnRNITiCgQ
http://archive.chytomo.com/book-art/najkrashhi-xudozhniki-svitu-nominanti-na-premiyu-andersena-2016-roku-ch-1
https://www.education.ua/ua/professions/illustrator/
Коментарі
Дописати коментар